Mode retail

De beste moderetail commercetechnologie voor het creëren van
concurrentievoordeel. 100% aanpasbare presentatie, businesslogica
en performance voor perfecte, unieke en slimme shopervaringen.

Als fashionretailer moet je omgaan met klantemoties, impulsaankopen, het helpen van klanten met een outfit, snelle collectiewisselingen, retourpercentages.

Hoe ben je on-brand en creëer je geweldige shopervaringen, in plaats van dat je dertien-in-een-dozijn digitale storefronts aanbiedt? Hoe focus je tegelijkertijd op conversie, orderwaarde en marges?

Voor fashionbrands die willen leiden, is er maar een optie: fashionretail digital commerce technologie gebruiken als middel om concurrentievoordeel te creëren.

Hoe kun je onderscheidend zijn in fashion?

Er zijn vele manieren voor fashionmerken om zich te onderscheiden. Bijvoorbeeld met je collectie, prijs, service, brand awareness en omni-channel strategie. Je kunt ook een concurrentievoordeel creëren door de juiste digitale commerce technologieën te gebruiken. Flexibiliteit is de sleutel. Hoe minder flexibel je bent, hoe moeilijker het is om concurrentievoordeel te creëren.

Hoe meet je de flexibiliteit van jouw commerce technologie?

  • Kun je je eigen (innovatieve) front-end technologie kiezen, om je merk en storefront ervaring te presenteren?
  • Kun je je eigen front-end storefront bouwen zonder templates?
  • Kun je businesslogica aanpassen of zelfs toevoegen?
  • Kun je alle resources voor schaalbaarheid en de optimalisatie van prestaties aanpassen?
  • Heeft jouw technologie een best-of-breed focus op commerce-ervaringen en -resultaten?

Als het antwoord nee is, dan biedt jouw technologie je geen concurrentievoordeel. En wanneer jij en je concurrent dezelfde technologie gebruiken, is het alleen mogelijk om op beperkte zaken te concurreren. Bijvoorbeeld op content, configuratie en templatedesign.

Technologie is minder flexibel of houdt je tegen wanneer:

  • Het multi-tenant componenten bevat. Je deelt businesslogica en –resources met andere klanten van de leverancier. Je kunt deze logica en resources niet aanpassen zoals jij dat wilt.
  • Je softwareleverancier eist dat je veranderingen in je businesslogica en front-end bij hen laat controleren en goedkeuren.
  • De verschillende architectuurlagen voor data, logica en presentatiesoftware zijn niet van elkaar gescheiden.
  • Er wordt geen gebruik gemaakt van een cloudplatform, of het ondersteunde cloudplatform biedt weinig features en gelimiteerde openheid.

ecManager biedt de ultieme fashionretail commerce platform technologie waarmee concurrentievoordeel bereikt kan worden. Maximale flexibiliteit, draaiend op het beste en meest innovatieve en open cloudplatform: Microsoft Azure. Daar bovenop bied ecManager veel fashionretail features:
  • Outfits verkopen
  • AI cross-sell mogelijkheden
  • Cross-sell bij outfits
  • Look detail pagina’s
  • Set detail pagina’s
  • Unieke productpresentaties
  • Productvariaties
  • Veel verschillende aflevermogelijkheden
  • Slice & Dice door de catalogus
  • Korte laadtijden bij het online brengen van nieuwe producten
  • Veel betaalmogelijkheden (ook achteraf)
  • Catwalkvideosupport

Fashion klantverhalen

Ben jij een leidend fashionmerk? En wil je leren hoe je ecManager Digital Commerce kunt gebruiken als concurrentievoordeel? Of wil je replatformen van Salesforce Commerce of Magento 2? Vraag een demo aan!
Vraag een demo aan