Spaaza en ecManager zetten samen de klant centraal

Tom Obdam •  9 mei 2018

Spaaza en ecManager slaan de handen ineen; samen maken ze het voor bedrijven eenvoudiger om de klant centraal te stellen en de perfecte winkelervaring aan te bieden.

Spaaza biedt een cross mediaal loyaliteitsplatform aan dat niet alleen perfect inzicht geeft in de klant, maar ook de brand story ondersteunt en excellente customer service levert door middel van gebruiksvriendelijke tools. Niet alleen online informatie, maar ook bestellingen in fysieke winkels en social media gebruik worden meegenomen in het data platform.

ecManager staat voor een open, schaalbaar en flexibel omnichannel e-commerce platform dat alle functionaliteiten bezit om een webshop te beginnen. ecManager biedt de webwinkelier krachtige online marketing features zoals promoties en vouchers en het e-commerce platform kan eenvoudig geïntegreerd worden met marketing automation solutions. Spaaza is een goed voorbeeld van een dergelijke best-of-breed loyalty oplossing, waarbij gepersonaliseerde aanbiedingen die klanten ontvangen worden gebruikt om de klantervaring binnen ecManager te optimaliseren.

Egbert Bakker, Partner manager van ecManager: “Data driven marketing is de toekomst. Je ziet dat klanten graag persoonlijk benaderd willen worden. In de toekomst zal dit alleen maar toenemen. Wij denken dat Spaaza de ideale partner is om voor onze klanten de conversie en de loyaliteit te verhogen.”

Edward Haarmans, Customer Succes Manager bij Spaaza: “Wij zijn blij met het partnerschap met ecManager. Samen met ecManager kunnen wij bedrijven helpen met het personaliseren van de klantbeleving. Het omnichannel e-commerce platform sluit goed aan op ons systeem en is net als Spaaza eenvoudig in het gebruik. Wij kijken uit naar de samenwerking met ecManager om de klant van onze klanten centraal te stellen en binnen deze groep de klanttevredenheid en loyalty te verhogen!”