Omnichannel succes voor Miss Etam met ecManager als e-commerce platform

Tom Obdam •  15 december 2016

Toen modeketen Miss Etam besloot om haar webshop responsive te maken, bleek al snel dat het daar niet bij kon blijven. Om te transformeren naar een échte omnichannel organisatie moest Miss Etam ook overstappen op een ander e-commerce platform. Daarnaast moest haar website worden vernieuwd. Dat deed Miss Etam door te kiezen voor het omnichannel e-commerce platform ecManager. Door ecManager als nieuw platform te implementeren beschikte Miss Etam over de mogelijkheid om volledig omnichannel te werken.

In 2014 maakte Miss Etam aanstalten om haar webshop aan te passen aan het toenemende mobiele verkeer. Na de doorstart van de modeketen, medio 2015, werd de draad weer opgepakt. ‘In oktober kregen we een ‘go’ van de directie, waarna we in gesprek zijn gegaan met e-commerce specialist De Nieuwe Zaak’, vertelt Jeffrey Fröling, product owner omnichannel van Miss Etam, Promiss en Steps. Miss Etam werkt al sinds 2011 samen met De Nieuwe Zaak, implementatiepartner van het omnichannel e-commerce platform ecManager.

Lees het hele artikel op TWINKLE.