Femke wil vooruit met Online Marketing

Tom Obdam •  8 mei 2018

 

Hierbij wil ik mij graag voorstellen: ik ben Femke Janssen en ik ben Online Marketeer bij omnichannelwebshop.nl. Ik ben 30 jaar, in bezit van een Master’s Degree en ben competitief ingesteld. Ik probeer ervoor te zorgen dat het online kanaal op de juiste manier extra rendement oplevert. Mijn uitdagingen zijn om op kennisniveau bij te blijven, innovatief te zijn en het online kanaal te laten groeien met behoud en verhoging van rendement. Daarnaast ben ik zelf een generalist en daarom heb ik soms experts nodig om werk gedaan te krijgen.

Komen deze uitdagingen u bekend voor? Lees dan verder, want Femke: dat bent u!

Bij ecManager maken we gebruik van persona’s om in de huid van onze klant te kruipen, net zoals onze klanten dat doen. De klant centraal stellen zit namelijk in ons DNA. ecManager is dan ook gestart vanuit een reële klantbehoefte. Zo’n tien jaar geleden zijn de eerste stappen gezet in de ontwikkeling van ecManager. De reden hiervoor is dat er op dat moment geen oplossing voorhanden was waarmee de e-commerce retailer zijn webshop kon runnen en de online marketeer achter het stuur zat. Onze overtuiging is dat complexe technologie eenvoudig in gebruik moet zijn. De webshophouder moet zijn eigen webshop zonder IT-kennis kunnen beheren, inrichten en optimaliseren. ecManager is dan ook voor en door retailers ontwikkeld gedurende de afgelopen jaren.

Oké, maar wat betekent dit nu allemaal voor u? Femke kan met ecManager zelf aan de knoppen draaien om de conversie en orderwaarde te verhogen en om een relatie met haar klanten op te bouwen. Een greep uit de mogelijkheden op gebied van online marketing die ecManager biedt:

  • Promoties – uitgebreide en flexibele kortingsacties maken.
  • Vouchers – vouchers genereren voor verschillende doeleinden.
  • Landingspagina’s – zelf landingspagina’s opzetten en bepalen welke functies uitgevoerd moeten worden.
  • Kassakoopjes – managen van kassakoopjes die getoond worden tijdens het bestelproces.
  • Reviews – de beoordelingen die een klant gegeven heeft over een product eerst goedkeuren voordat deze gepubliceerd worden.
  • FAQ – de veel gestelde vragen op productniveau managen.
  • Combinaties – verhogen van cross sell door combinaties te maken van producten.
  • Marketing feeds – feeds aanmaken die resulteren in XML-berichten zoals voor Google, Adcore, Kieskeurig en Beslist.

Dus Femke, met het ecManager omnichannel e-commerce platform zit u zelf achter het stuur om alle marketing acties uit te voeren. Hiermee bent u zelf in staat om uw ultieme omnichannel webshop te ontwikkelen, te beheren en verder te optimaliseren voor online marketing!