CutoutCow sluit partnerovereenkomst met ecManager

Tom Obdam •  8 mei 2018

CUTOUTCOW, een professionele en budgetvriendelijke fotobewerking service, en ecManager, het omnichannel e-commerce platform, sluiten een partnerovereenkomst.

ecManager en Cutoutcow zijn een partnership aangegaan voor het bewerken van foto’s met de professionele service van Cutoutcow, welke daarna beschikbaar zijn in het omnichannel e-commerce platform ecManager. Dat biedt een groot voordeel voor klanten; zij hoeven zich vanaf nu namelijk niet meer bezig te houden met het (tijdig) bewerken van productfoto’s, maar zij kunnen ruwe fotobestanden aanleveren waarbij zij er zeker van zijn dat ze hun productfoto’s bewerkt en op tijd terug krijgen.

De fotobewerking service van Cutoutcow biedt daarnaast nog een groot voordeel: onderzoek wijst namelijk uit dat productfoto’s erg belangrijk zijn voor klanten bij het vormen van een goede indruk. Goede productfoto’s dragen namelijk bij aan het vertrouwen dat klanten hebben en helpen overtuigen om bij u te kopen. Cutoutcow helpt haar klanten hiermee door de bewerking van foto’s voor haar rekening te nemen. Tegelijkertijd kunnen webwinkeliers zich bezig houden met wat ze het liefste doen; online retailen. Een win-win situatie dus!

Egbert Bakker, partner manager van ecManager: “We zijn van mening dat de partnerovereenkomst die ecManager en Cutoutcow hebben gesloten toegevoegde waarde biedt voor onze klanten. Webwinkeliers hoeven zich namelijk nooit meer druk te maken over het bewerken van productfoto’s, maar krijgen professionele foto’s terug na bewerking door Cutoutcow. En dat terwijl webwinkeliers zich kunnen focussen op waar het écht om draait: online retailen!”

Jan de Bildt, mede-eigenaar van Cutoutcow: “In omnichannel organisaties staan klanten met hun customer journeys centraal. ecManager beheerst dit als de beste. Goede, professionele productfoto’s zijn daarin zeer belangrijk, omdat deze ervoor zorgen dat een klant een eerste goede indruk vormt. We zijn dan ook trots dat we deze samenwerking hebben uitgerold omdat we elkaar in deze klantbeleving versterken.”