Spaaza

Creeër shopping experiences over verschillende devices en kanalen.

Wat doet Spaaza?

Spaaza biedt bedrijven een set van tools om de klantenervaring breder te trekken dan alleen de webshop. Met deze tools geven ze bedrijven de mogelijkheid om niet kanaal specifiek maar crossmediaal klanten te kunnen bereiken. Door de verbintenis tussen online, sociale en offline gegevens maakt het platform het mogelijk nieuwe inzichten te krijgen en daardoor de klant beter te begrijpen en bedienen. Één van de tools die Spaaza heeft ontwikkeld is Point machine, een tool wat klanten de mogelijkheid geeft om online en offline punten te sparen. De waarde van deze punten kan het bedrijf zelf bepalen evenals de uitgifte van de punten. Spaaza heeft de tool Vouchers ontwikkeld om de eind klant een korting te kunnen mee geven. Met de Personal pricing tool is het mogelijk om kortingen per klant te geven. Waardoor de hoogte van de prijs bepaald is aan het bedrijf. Bijvoorbeeld door Facebook leden korting of een scan bonus, hierdoor kun je persoonlijk klanten bedanken. De laatste tool de Spaaza biedt is Receipts. Een online bon van jouw aankoop die beschikbaar is op verschillende devices. Makkelijk te integreren en verzenden en een verbeterde services voor klanten die naar de daadwerkelijke winkel gaan.

Meer weten